دوران بفروش و در رو تمام شده امروزه برای فروش باید اعتماد جلب کرد و لازمه‌ی جلب و ساخت اعتماد, ارتباط بین فروشنده و مشتری است.

فروش , فروش بیشتر , اصول فروش , بازاریابی , بازاریابی محصول , اعتماد مشتری , فروش محصول , فروش جنس , آموزش فروش ,

امروزه برای بالا رفتن احتمال خرید, فروشنده باید هم دوست خوبی باشد و هم متخصص در کارش !

دوست خوب:

با وقت گذاشتن برای فروش ( حوصله و صبر در توضیح ) و گوش دادن به مشکلات مشتری و پشتیبانی، احساس مثبتی بین فروشنده و مشتری شکل خواهد گرفت.

تخصص:

وقتی یک دوست خوب متخصص باشد احتمال خرید را دوچندان می‌کند.

اشکالی که متاسفانه اکثر فروشنده‌ها دارند عدم مطالعه در حوزه کاری‌ و نداشتن مهارت ( کمک به مشتری ) است.

هرچقدر هم فن بیان بالایی داشته باشید اگر دانش کافی برای پاسخ به سوالات مشتری را ندارید احتمال خرید را کاهش داده‌اید.

 

پس برای جلب اعتماد که منجر به خرید خواهد شد باید یک دوست متخصص باشید.

 

بازار به بازار

معنا و روانشناسی رنگ ها

5 مهارت پول ساز و آینده دار

3 نکته مهم در رابطه با بازاریابی

مشتری ,جلب ,دوست ,احتمال ,هم ,متخصص ,احتمال خرید ,برای فروش ,مشتری است ,امروزه برای ,دوست خوب

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید کسب درآمد ckodser باشگاه رزمی وحدت بیماری های مغز واعصاب تحلیل بازار شهرک پاورپوینت منِ بی حوصله مدرس پیانو سالم بمانید