دوران بفروش و در رو تمام شده امروزه برای فروش باید اعتماد جلب کرد و لازمهی جلب و ساخت اعتماد, ارتباط بین فروشنده و مشتری است.
امروزه برای بالا رفتن احتمال خرید, فروشنده باید هم دوست خوبی باشد و هم متخصص در کارش !
دوست خوب:
با وقت گذاشتن برای فروش ( حوصله و صبر در توضیح ) و گوش دادن به مشکلات مشتری و پشتیبانی، احساس مثبتی بین فروشنده و مشتری شکل خواهد گرفت.
تخصص:
وقتی یک دوست خوب متخصص باشد احتمال خرید را دوچندان میکند.
اشکالی که متاسفانه اکثر فروشندهها دارند عدم مطالعه در حوزه کاری و نداشتن مهارت ( کمک به مشتری ) است.
هرچقدر هم فن بیان بالایی داشته باشید اگر دانش کافی برای پاسخ به سوالات مشتری را ندارید احتمال خرید را کاهش دادهاید.
پس برای جلب اعتماد که منجر به خرید خواهد شد باید یک دوست متخصص باشید.
درباره این سایت