خیلی از کسب و کارها برای بازاریابی محصول و تبلیغات به منظور فروش و جذب مشتری بودجه زیادی را در نظر می‌گیرند, اما در نهایت بخاطر ضعف و اشتباه بازاریابی بعد از ازدست دادن بودجه و زمان به نتیجه مطلوبی نمی رسند.

 ۳ اشتباه بازاریابی کسب و کار

بازاریابی , اشتباه بازاریابی , آموزش بازاریابی , بازاریابی محصول , بازاریابی خدمات , فروش , کسب و کار , آموزش فروش , فروش کالا

۱_ توقع نداشته باشید بعد از اولین تماس و برخورد طرف مقابل به دنبال خرید محصول یا سفارش خدمات باشد.

در ابتدا باید به دنبال شناساندن محصول و خدمات و جلب اعتماد طرف مقابل باشید.

۲_ عدم استفاده از اطلاعات تماس بدست آمده

افرادی که به شرکت مراجعه میکنند یا تماس میگیرند و از خدمت یا محصول ما سوال میکنند در واقع این نشان‌دهنده‌ی علاقه و قصد سفارش آنهاست, پس باید اطلاعات مراجعه کنندگان را ثبت و جمع آوری کرده و در زمان مناسب تماس گرفته و سفارش را پیگیری کرده تا احتمال سفارش و فروش را بالا ببریم.

۳_ عدم استمرار در بازاریابی

اگر دفعه‌ی اول یا دوم موفق به فروش نشدیم افراد را رها نکنیم, استمرار داشته باشیم و پیگیری کنیم, با مطرح کردن پیشنهادات ویژه سعی در متقاعد کردن افراد داشته باشیم تا در نهایت منجر به خرید و سفارش شود.

بازار به بازار

معنا و روانشناسی رنگ ها

5 مهارت پول ساز و آینده دار

3 نکته مهم در رابطه با بازاریابی

سفارش ,بازاریابی ,محصول ,باشیم ,زمان ,کرده ,بعد از ,اشتباه بازاریابی ,در نهایت ,داشته باشیم ,به دنبال

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود کتاب و خلاصه کتاب آشپزی ایرانی طراحی داروخانه و مطب دندانپزشکی با تجهیزلت آزمایشگاه کانکس کهن اخبار هنرمندان پایگاه اطلاع‌رسانی طلاب مدرسه علمیه بروجن ویژگی های عینک ها فرش جردن server خرید کادو و هدیه و ظروف یکبار مصرف