رنگ سازمانی و نشان تجاری یکی از اصلی ترین مقدمات کسب و کار است که باید به آن توجه ویژه ای شود, در ادامه به معانی و روانشناسی رنگ ها اشاره خواهیم کرد.

روانشناسی رنگ ها برای انتخاب رنگ سازمانی و نشان تجاری

سیاه : رنگ سیاه نشان دهنده‌ی       ثروت – قدرت – رازآلود – فریبنده – اعتماد به نفس – خشونت

زرد : رنگ زرد نشان دهنده‌ی       توجه – مثبت بودن – انرژی – گرم بودن – تشویق – خوش بینی

سبز : رنگ سبز نشان دهنده‌ی       طبیعت – امنیت – سلامتی – تازگی – رشد – فراوانی

آبی : رنگ آبی نشان دهنده‌ی       اعتماد – صلح – آرامش – صداقت – وفاداری – ثبات

قرمز : رنگ قرمز نشان دهنده‌ی       عشق – هیجان – انرژی – اشتیاق – خشم – عملگرا

بنفش : رنگ بنفش نشان دهنده‌ی       سلطنت – لوکس گرایی – پیچیدگی – اصالت – کیفیت

بازار به بازار

معنا و روانشناسی رنگ ها

5 مهارت پول ساز و آینده دار

3 نکته مهم در رابطه با بازاریابی

– ,  ,رنگ ,نشان ,دهنده‌ی  ,روانشناسی ,    ,نشان دهنده‌ی  ,دهنده‌ی    ,روانشناسی رنگ ,رنگ ها

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

میوه خشک کن شلوارک مای آرایش | مقایسه محصولات آرایشی آموزش کسب و کار اینترنتی تولیدی مانتو رنوس آیــتــک اخبار دیجیتال مارکتینگ اقیانوسها 313 سردار پایگاه تخصصی نقد وهابیت